StartPierwsza Szkoła Doktorska
Rozwiń

ZARZĄDZENIE REKTORA W SPRAWIE UTWORZENIA SZKOŁY DOKTORSKIEJ

REGULAMIN

PROGRAM KSZTAŁCENIA

REKRUTACJA na rok akademicki 2019/2020

TERMINY REKRUTACYJNE

  1. Rejestracja elektroniczna – 1.07.2019 r. – 18.08.2019 r.
  2. Składanie dokumentów w Biurze Spraw Doktoranckich – 19-30.08.2019 r.
  3. Egzaminy językowe – 2-04.09.2019 r.
  4. Rozmowy kwalifikacyjne – 9-13.09. 2019 r.
  5. Ogłoszenie wyników na stronie internetowej PSzD GUMed – do 20.09.2019 r.

REKRUTACJA ON-LINE

LOKALIZACJA:

  1. Składanie dokumentów –
    Biuro Spraw Doktoranckich
    Gdańsk, ul. J. Tuwima 15, p. 313
    czynne: pon.-pt., godz. 8.30-13.30

  2. Egzaminy językowe:
    język francuski – sala nr 1
    język hiszpański – sala nr 2
    język niemiecki – sala nr 1
    Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
    Gdańsk, ul. Dębinki 1b (naprzeciwko Biblioteki Głównej GUMed)
    język angielski:
    budynek AGN (Atheneum Gedanense Novum), aula Auditorium Primum im. prof. Olgierda Narkiewicza
    Gdańsk, al. Zwycięstwa 41/42 Gdańsk
    Lokalizacja może ulec zmianie.

  3. Rozmowy kwalifikacyjne:
    (Lokalizacja zostanie podana późniejszym terminie.)

WZORY NIEKTÓRYCH DOKUMENTÓW DO ZŁOŻENIA:

UWAGA! Poniższa lista nie obejmuje wszystkich dokumentów, które kandydat musi złożyć. Pełna lista w Uchwale rekrutacyjnej.

1. Podanie do Rektora GUMed w sprawie przyjęcia do Pierwszej Szkoły Doktorskiej GUMed:
Podanie do PSzD (60,2 KB)

2. Oświadczenia opiekuna naukowego o:
- zgodzie na opiekę naukową
- zapewnieniu funduszy na realizację projektu
- niesprawowaniu opieki nad tym samym doktorantem w SzD i na SD
wraz z oświadczeniem kierownika jednostki o zapewnieniu realizacji praktyki zawodowej:
Oświadczenia opiekuna naukowego i kierownika jednostki -wzór (72,4 KB)

3. CV kandydata zawierające m.in. następujące dane:
- adres korespondencyjny, nr tel., kontakt mailowy
- data i miejsce urodzenia
- PESEL
- podpis kandydata
- w przypadku zmiany nazwiska, jeśli część składanych dokumentów wydana została na poprzednie nazwisko, należy dołączyć do CV akt małżeństwa.

4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez GUMed:
Oświadczenie - przetwarzanie danych (25 KB)

5. Oświadczenia kandydata o:
- niestudiowaniu w innej szkole doktorskiej,
- braku zatrudnienia jako nauczyciel akademicki lub pracownik naukowy od dnia 1.10.2019 r. do zakończenia oceny śródokresowej,
- studiowaniu/niestudiowaniu na studiach doktoranckich oraz, w przypadku przyjęcia do PSzD GUMed, o rezygnacji z uczestnictwa w studiach doktoranckich w razie zbieżności projektów,
- niezwłocznym złożeniu wniosku do komisji etycznej, jeśli taka zgoda jest wymagana do realizacji projektu, w przypadku przyjęcia do PSzD GUMed.
Oświadczenia kandydata do PSzD - wzór (64,8 KB)

6. Zgoda jednostki współpracującej:
Zgoda na współpracę - wzór (56,7 KB)

7. Opis projektu badawczego:
Projekt rozprawy doktorskiej - wzór (61,3 KB)

EGZAMINY JĘZYKOWE :

1. Harmonogram egzaminów:
  • język angielski (egzamin obowiązkowy)– 2.09.2019 r. godz 9.00, budynek AGN, aula Auditorium Primum im. prof. Olgierda Narkiewicza
  • język niemiecki (egzamin dobrowolny) – 3.09.2019 r. godz. 9.00, budynek Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, sala nr 1
  • język hiszpański (egzamin dobrowolny) – 3.09.2019 r. godz. 11.00, budynek Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, sala nr 2
  • język francuski (egzamin dobrowolny) – 4.09.2019 r. godz. 9.00, budynek Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, sala nr 1

W przypadku większej ilości chętnych na egzaminy z jęz. niemieckiego, hiszpańskiego i francuskiego bierzemy pod uwagę możliwość zmiany sali na większą w późniejszym terminie.

2. Kryteria i zasady przeprowadzania egzaminów językowych oraz uznawalności certyfikatów:
Kryteria oceniania kandydatów z języka obcego nowożytnego (17,3 KB)

UWAGI DODATKOWE:

  1. Na egzaminach językowych oraz na rozmowie kwalifikacyjnej należy potwierdzić swoją tożsamość okazując dokument tożsamości.

  2. W przypadku, gdy opiekun naukowy nie może przybyć na rozmowę kwalifikacyjną kandydata, wyznaczony przez niego zastępca musi okazać pisemne upoważnienie do zastępstwa od opiekuna naukowego.

  3. W razie, gdy suplement nie zawiera średniej ocen ze studiów, należy dostarczyć zaświadczenie o średniej z dziekanatu.

  4. W przypadku posiadania dyplomu wydanego za granicą (§ 6 ust. 1 pkt 9b Uchwały rekrutacyjnej) , należy zwrócić się do NAWA, w celu uzyskania informacji o jego uznawalności. NAWA wydaje informację w ciągu 30 dni od wpłynięcia wniosku.

  5. Biuro Spraw Doktoranckich będzie nieczynne z powodu urlopów od 24.07.2019 r. do 09.08.2019 r.
    Kontakt w sprawach pilnych związanych z rekrutacją:
    pierwszaszkoladoktorska@gumed.edu.pl
    Kontakt w przypadku problemów technicznych z rekrutacją elektroniczną:
    rekrutacja-pomoc@gumed.edu.pl


KONTAKT:

58 349 12 08

pierwszaszkoladoktorska@gumed.edu.pl

ul. J. Tuwima 15, 80-210 Gdańsk (p. 313)

Dyrektor
prof. dr hab. Jacek M. Witkowski
jacek.witkowski@gumed.edu.pl

Zastępca Dyrektora ds. nauk farmaceutycznych
prof. dr hab. Wiesław Sawicki
wieslaw.sawicki@gumed.edu.pl

Zastępca Dyrektora ds. nauk medycznych
dr hab. Michał Pikuła
michal.pikula@gumed.edu.pl

Zastępca Dyrektora ds. nauk o zdrowiu
dr hab. Adam Szarszewski
adam.szarszewski@gumed.edu.pl

Obsługa administracyjna
mgr Iga Leszczyńska
mgr Joanna Okońska

iga.leszczynska@gumed.edu.pl
joanna.okonska@gumed.edu.pl
pierwszaszkoladoktorska@gumed.edu.pl

58 349 12 08

ul. J. Tuwima 15, 80-210 Gdańsk (p. 313)

Biuro Spraw Doktoranckich
czynne pn. – pt. 8.30-13.30
Kontakt w sprawach związanych z rekrutacją:
pierwszaszkoladoktorska@gumed.edu.pl
Kontakt w przypadku problemów technicznych z rekrutacją elektroniczną:
rekrutacja-pomoc@gumed.edu.pl